در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
درج آگهي در سايت رسانه تبلیغاتی آگهی ایران رايگان است و مسئوليت آن با آگهي دهنده مي‌باشد، با توجه به تعداد زياد آگهي در رسانه تبلیغاتی آگهی ایران، لطفا در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد.

رسانه تبلیغاتی آگهی ایران ، درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی و آگهی های ویژه

نسخه قانونی آفیس 2016 , خرید قانونی آفیس 2016 اصل , فروش قانونی آفیس 2016 اورجینال

نسخه قانونی آفیس 2016 , خرید قانونی آفیس 2016 اصل , فروش قانونی آفیس 2016 اورجینال

آگهی رایگان
  • کامپیوتر نرم افزار
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
  •    تهران تهران
  • 110 بازدید
  • قیمت : توافقی
آفیس 2016 مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های دسکتاپی همراه با اپلیکیشن‌های وب و موبایل است که بیان‌گر نگاه جدید مایکروسافت به بهره‌وری مبتنی بر رایانه‌های شخصی است. آفیس 2016 به طور رایگان در دسترس مشترکین آفیس 365 قرار گرفته است. همچنین دیگر کاربران نیز می‌توانند به طور جداگانه، آفیس 2016 را خریداری نمایند.

https://microsoftlicense.com/fa/Office-2016-Original-License-Key

مجموعه‌ی نرم افزاری آفیس 2016 در حال حاضر در همه جا حضور دارد. علاوه بر نسخه‌های دسکتاپی در ویندوز و مک، مایکروسافت اپلیکیشن‌های آنلاین آفیس و همچنین اپلیکیشن‌های موبایل برای اندروید، iOS و ویندوز فون را نیز در دسترس کاربران قرار داده است.

• ساخته‌شده برای ویندوز 10 و 11
آفیس 2016 با ویندوز 7، ویندوز 8 و ویندوز 8.1 و ویندوز 10 به خوبی کار می‌کند. اما بهترین تجربه‌ی کاربری را در ویندوز 11 تجربه خواهید کرد و می‌توانید از قابلیت‌های منحصر به فردی که در ویندوز 11 برای آفیس 2016 وجود دارد استفاده کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید حساب تجاری خود در آفیس 365 را به کورتانا متصل کنید تا دستیار دیجیتال شخصی شما به طور هوشمند با قرارهای ملاقات و موارد مرتبط با آن‌ها (نظیر ارائه‌های PowerPoint) ارتباطات برقرار کند و یا حتی از طریق Skype به برقراری تماس تلفنی اقدام کند.

https://microsoftlicense.com/fa/Office-2016-Original-License-Key

• زیباتر و سازگارتر
در آفیس 2016 دو قالب ظاهری جدید به چشم می‌خورد که تجربه‌ی خوشایندتری از کار را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. اولین تم، Colorful نام دارد که سربرگ‌های اپلیکیشن‌های آفیس را به رنگ‌های مات متفاوت تبدیل می‌کند (به عنوان مثال Word آبی‌رنگ شده و Excel سبز خواهد شد). تم دیگر Dark Gray است که قالبی به رنگ خاکستری تیره را آماده‌سازی می‌کند.

• به‌اشتراک‌گذاری آسان‌تر
مانند بسیاری از اپلیکیشن‌های وب و موبایل، اپلیکیشن‌های دسکتاپی آفیس 2016 نیز از مکانیسم به اشتراک‌گذاری آسان بهره می‌برند و این امکان را فراهم می‌سازند که بتوانید از همکاران خود جهت مطالعه و ویرایش دعوت کنید و یا ببینید که چه افرادی در حال حاضر در حال کار بر روی فایل هستند. شما همچنین می‌توانید در بخش جدید Share، از طریق Skype با دیگر نویسندگان از طریق پیام متنی یا تماس صوتی و ویدیویی مستقیماً در ارتباط باشید. همچنین در صورت ذخیره‌ی فایل‌ها در OneDrive for Business یا SharePoint، امکان دسترسی به نسخه‌های قبلی فایل‌ها نیز وجود دارد.
OneNote 2016 نیز دارای یک قابلیت مشابه جهت به اشتراک‌گذاری یادداشت‌ها است که امکان ایجاد یادداشت‌های اشتراکی برای همکاران در پروژه‌های مجزا را فراهم می‌سازد.
.
.
.

https://microsoftlicense.com/fa/Office-2016-Original-License-Key

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی :
لایسنس آفیس 2016 , لایسنس آفیس 2016 اورجینال , فعال سازی قانونی آفیس 2016 , کرک قانونی آفیس 2016 , شماره سریال قانونی فعال سازی آفیس 2016 , خرید لایسنس آفیس 2016 , نسخه اصلی آفیس 2016 , نسخه قانونی آفیس 2016 , کرک قانونی آفیس 2016 , خرید قانونی آفیس 2016 اصل


https://microsoftlicense.com/fa/Office-2016-Original-License-Key

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان