در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
درج آگهي در سايت رسانه تبلیغاتی آگهی ایران رايگان است و مسئوليت آن با آگهي دهنده مي‌باشد، با توجه به تعداد زياد آگهي در رسانه تبلیغاتی آگهی ایران، لطفا در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد.

رسانه تبلیغاتی آگهی ایران ، درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی و آگهی های ویژه

لایسنس آفیس مک - نسخه قانونی آفیس Mac - ورژن اصلی آفیس مک - آفیس Mac اصل

لایسنس آفیس مک - نسخه قانونی آفیس Mac - ورژن اصلی آفیس مک - آفیس Mac اصل

آگهی رایگان
  • کامپیوتر نرم افزار
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
  •    تهران تهران
  • 122 بازدید
  • قیمت : توافقی
آفیس مایکروسافت و مک بوک های اپل
طبیعتا خیلی از کاربران و علاقمندان محصولات اپل ممکن است استفاده از مک بوک های این کمپانی که به سیستم عامل MacOS مجهز هستند را به کامپیوتر یا لپ تاپ های ویندوزی ترجیح دهند. اگر تجربه استفاده از مک بوک های اپل را داشته باشید، به خوبی می‌دانید که چرا یک کاربر باید بکارگیری MacBook را به لپ تاپ ویندوزی ترجیح دهد.

https://microsoftlicense.com/fa/Office-For-Mac-Original-License-Key

بهترین آفیس Mac کدام است؟
به عقیده ما بهترین نسخه برنامه Office مایکروسافت که می‌توانید آن را روی مک بوک های اپل نصب کرده و مورد استفاده قرار دهید، آفیس هوم اند بیزینس 2021 است. اگر لایسنس اورجینال و اصلی این نسخه از محصول مورد نظر را تهیه کنید، محصول به اکانت مایکروسافت شما اضافه و لینک می‌شود! به بیان دیگر لایسنس اورجینال Office Home and Business 2021 مایکروسافت در اکانت مایکروسافت کاربر فعال خواهد شد و به عنوان یک سرویس اختصاصی آفیس 2021 هوم اند بیزینس را به اکانت کاربر اضافه می‌کند! اصطلاحا به این نوع لایسنس ها، لایسنس های نوع BIND (بیند) گفته می‌شود که به ایمیل کاربر متصل خواهند شد.

یکی از اصلی ترین ویژگی های مثبت این نسخه برنامه Office مربوط به سازگاری همزمان آن با ویندوز و MacOS می‌شود! یعنی آفیس 2021 هوم اند بیزینس بیند فقط برای نصب آفیس روی مک بوک طراحی نشده و می‌توان از آن روی کامپیوتر های ویندوزی هم استفاده به عمل آورد. به همین دلیل است که ما مدعی هستیم این محصول بهترین آفیس Mac است، چون با ویندوز هم سازگاری دارد و آپدیت هایی که دریافت می‌کند در راستای ارتقاء عملکرد برنامه در هر دو سیستم عامل ویندوز و MacOS هستند.

https://microsoftlicense.com/fa/Office-For-Mac-Original-License-Key

البته دقت داشته باشید که سازگاری همزمان این محصول با دو سیستم عامل مایکروسافت و مک شده بدان معنا نیست که شما می‌توانید به طور همزمان این محصول را روی یک مک بوک و یک کامپیوتر ویندوزی مورد استفاده قرار دهید! به هیچ این برداشت اشتباه را نداشته باشد، چون نسخه قانونی آفیس نام برده شده در آن واحد فقط اجازه استفاده از Office بر روی یک کامپیوتر یا مک بوک را می‌دهد. یعنی شما می‌توانید برای مدتی از آفیس هوم اند بیزینس 2019 روی کامپیوتر ویندوزی خود استفاده کنید و سپس با غیر فعالسازی لایسنس از روی کامپیوتر ویندوزی، آن را به مک بوک منتقل نمایید. پس به طور همزمان نمی‌توان از این نوع آفیس روی بیش از یک سیستم استفاده کرد.

https://microsoftlicense.com/fa/Office-For-Mac-Original-License-Key

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.


کلمات کلیدی :
خرید آفیس Mac اورجینال - خرید آفیس مک نسخه اصلی - خرید آنی آفیس Mac اصل - خرید قانونی لایسنس آفیس مک - خرید کد فعال سازی قانونی آفیس Mac - خرید لایسنس آفیس مک اورجینال - خرید نسخه اصلی آفیس Mac - کرک قانونی آفیس مک - لایسنس آفیس Mac - لایسنس قانونی آفیس مک اورجینال - خرید قانونی آفیس Mac اصل


https://microsoftlicense.com/fa/Office-For-Mac-Original-License-Key

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان