در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
درج آگهي در سايت رسانه تبلیغاتی آگهی ایران رايگان است و مسئوليت آن با آگهي دهنده مي‌باشد، با توجه به تعداد زياد آگهي در رسانه تبلیغاتی آگهی ایران، لطفا در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد.

رسانه تبلیغاتی آگهی ایران ، درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی و آگهی های ویژه

همزن آزمایشگاهی مدلF50K شرکت Falc

همزن آزمایشگاهی مدلF50K شرکت Falc

آگهی رایگان
  • زیبایی و پزشکی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
  •    تهران همه موارد
  • 136 بازدید
  • قیمت : 93,500,000 تومان
همزن مغناطیسی آزمایشگاهیمدلF50K :

استیرر ( Magnetic Stirrer یا Magnetic Mixer ) یکی از تجهیزات آزمایشگاهی می باشد که برای مخلوط کردن مایعات در آزمایشگاه از آن استفاده می‌شود. نحوه کار با همزن مغناطیسی بسیار ساده است و نیاز به تخصص و آموزش زیادی ندارد.

شرکت FALC ایتالیا دستگاههای همزن مغناطیسی خود را در مدل های متعدد با کیفیتی فوق العاده جهت استفاده های بلند مدت در آزمایشگاهها ارائه نموده است. سیستم کنترل در دستگاهها دارای ولوم چرخشی می باشد که برای تنظیم کردن سرعت چرخش مگنت است که معمولا تا 1200 دور در دقیقه می باشد را تنظیم می کند. البته در مدلهای متعددی که شرکت FALC ایتالیا ارائه کرده است کاربر می تواند سرعت گردش مگنت را تا 2500 دور در دقیقه در این دستگاهها بالا ببرد و همچنین زمان کارکرد را برای زمان استفاده دستگاه تنظیم نمایید. همزن آزمایشگاهی مدل F50K برای حداکثر ظرفیت همزدن 50 لیتری مناسب است. البته به عنوان یک همزن آزمایشگاهی از نوع مغناطیسی و میزان حجمی که این دستگاه مخلوط می کند می توان آن را در دسته همزن آزمایشگاهی دور بالا قرار داد.

صفحه و ساختار فولاد ضد زنگ رنگ شده با پوشش پودر اپوکسی ضد اسید به استفاده کننده این قابلیت , اطمینان و مقاومت را برای تمام مراحل کار می دهد. شرکت FALC ایتالیا برای همزن آزمایشگاهی قیمت مناسبی را با توجه به لیتراژی که برای همزدن محلول استفاده می شود تعیین کرده است. همچنین قیمت همزن مغناطیسی نسبت به همزن مکانیکی پایین تر است.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان