در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
درج آگهي در سايت رسانه تبلیغاتی آگهی ایران رايگان است و مسئوليت آن با آگهي دهنده مي‌باشد، با توجه به تعداد زياد آگهي در رسانه تبلیغاتی آگهی ایران، لطفا در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد.

رسانه تبلیغاتی آگهی ایران ، درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی و آگهی های ویژه

سیستم EDS | ارت الکتریکی (جایگزین کامل چاه ارت در تجهیزات)

سیستم EDS | ارت الکتریکی (جایگزین کامل چاه ارت در تجهیزات)

آگهی رایگان
  • زیبایی و پزشکی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
  •    تهران همه موارد
  • 130 بازدید
سیستم EDS (ارت الکتریکی) جایگزین مطمئن و کامل چاه ارت در تأمین ارت حفاظتی تجهیزات در حوزه جریان ضعیف می باشد که با استفاده از متودولوژی انحصاری AB&C که حاصل دو ثبت اختراع انحصاری و جهانی این شرکت می باشد می تواند تأمین کننده ارت برای تجهیزات ابزار دقیق، دستگاههای برقی منزل، موتور خانه، پزشکی و آزمایشگاهی، ماینرها، شعب بانکی و خودپردازها، دستگاههای چاپ بنر، تجهیزات IT و سروری، تجهیزات حفاظتی، امنیتی و دوربین های مدار بسته، دستگاههای لیزر، صنایع مخابراتی و وابسته، تجهیزات سیار، دیزل ژنراتورها، دستگاههای CNC، دستگاههای صنعتی و کارگاهی، آسانسور و پله برقی ، مطب ها و یونیت های دندان پزشکی و غیره میباشد. مزایای این دستگاه نسبت به چاه ارت عبارت است از : 1- عدم وابستگی به میزان رطوبت زمین 2- عدم وابستگی به جنس خاک و مقاومت زمین 3- امکان جابه جایی و سیار بودن 4- عدم نیاز به رعایت حریم چاه ارت و چاه صاعقه 5- تشخیص و قطع تغذیه مصرف کننده در صورت وجود ولتاژ نشتی بالاتر از 45 ولت 6- پایش وضعیت ارت دستگاه کاربر 7- قابلیت اعلان خطا به صورت دیداری و شنیداری ( LED های رنگی راهنما و بازر) 8- طراحی ماژولار جهت افزایش سطح آمپراژ دستگاه 9- جداسازی بدنه تجهیزات حساس از شبکه ارتینگ عمومی 10- تامین امپدانس بین نول و ارت کمتر از نیم اهم (0/5) برای تجهیزات به صورت تثبیت شده در بلند مدت 11- دارا بودن توجیه اقتصادی حداقل 2 الی 3 برابری نسبت به حفر چاه ارت 12- عدم نیاز به اجرای PM های دوره ای هزینه بردار و نیز عدم نیاز به احیای مجدد 13- مستقل از سیم کشی با سایز های بالا 14- نصب و راه اندازی سریع و آسان طراحی این سیستم بر مبنای ایجاد یک مسیر کم امپدانس برای جذب ولتاژها و جریان اضافی و طی فرایندهایی تبدیل به انرژی گرمایی (در سطح ناچیز) و سپس دفع آن قرار داده شده است. سیستم EDS از طریق خط نول با زمین مرجع و نوترال شبکه برق، همسان می شود، در عین حال ارتباط مستقیم با نول شبکه ندارد. این دستگاه کاملا کارایی چاه ارت را دارد. جایگزین مناسبی برای چاه ارت تجهیزات می باشد. عملکرد بهتری نسبت به چاه ارت دارد و نواقص آن را جبران می کند. این سیستم با هدف تولید و تأمین ارت تجهیزات بوده و به طور کامل وظیفه تخلیه الکتریکی بدنه مصرف کننده ها را بر عهده دارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر مرکزی شرکت واقع در پژوهشگاه نیرو (مرکز توسعه و فن آوری صنعت برق و انرژی ایران) تماس برقرار نمایید تا به صورت رایگان از خدمات کارشناسی این شرکت بهره مند گردید.
سانا صنعت کنزا ، پیشگام در طراحی و تولید سیستم های حفاظتی الکتریکی و الکترونیکی ، مطابق با آخرین استاندارهای روز جهان

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان