در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
درج آگهي در سايت رسانه تبلیغاتی آگهی ایران رايگان است و مسئوليت آن با آگهي دهنده مي‌باشد، با توجه به تعداد زياد آگهي در رسانه تبلیغاتی آگهی ایران، لطفا در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد.

رسانه تبلیغاتی آگهی ایران ، درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی و آگهی های ویژه

نسخه قانونی اس کیو ال سرور 2022 استاندارد - لایسنس اس کیو ال سرور 2022 استاندارد اورجینال

نسخه قانونی اس کیو ال سرور 2022 استاندارد - لایسنس اس کیو ال سرور 2022 استاندارد اورجینال

آگهی رایگان
  • کامپیوتر نرم افزار
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
  •    تهران تهران
  • 104 بازدید
  • قیمت : توافقی
SQL Server 2022 نسخه قابل توجهی است که عملکرد، امنیت و در دسترس بودن را نسبت به نسخه های قبلی بهبود می بخشد. امنیت برای بسیاری از سازمان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و مایکروسافت اقداماتی را انجام داده است تا اطمینان حاصل کند که آخرین نسخه SQL Server حفاظت پیشرو در صنعت را ارائه می‌کند. با احراز هویت Azure AD، علاوه بر احراز هویت سنتی اکتیو دایرکتوری، سازمان ها می توانند با اطلاع از ایمن بودن داده های خود آسوده باشند. رمزگذاری پشتیبان‌گیری و داده‌ها در حالت استند بای نیز گنجانده شده است تا از دسترسی غیرمجاز جلوگیری شود. Query Store به طور پیش‌فرض در SQL Server 2022 فعال می‌شود تا به مدیران پایگاه داده کمک کند عملکرد پرس‌وجو را ردیابی کنند و مشکلات احتمالی را به سرعت شناسایی کنند. همه این پیشرفت‌های امنیتی برای محافظت از شرکت‌ها در برابر تهدیدات احتمالی و حفظ امنیت داده‌های آنها طراحی شده‌اند.

https://microsoftlicense.com/sql-server--standard

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.


کلمات کلیدی:
لایسنس قانونی اس کیو ال سرور 2022 استاندارد - لایسنس اس کیو ال سرور 2022 استاندارد اورجینال - لایسنس قانونی مایکروسافت اس کیو ال سرور 2022 استاندارد اورجینال - خرید قانونی اس کیو ال سرور 2022 استاندارد اصل - نسخه قانونی اس کیو ال سرور 2022 استاندارد - لایسنس اس کیو ال سرور 2022 استاندارد اورجینال - سریال قانونی اس کیو ال سرور 2022 استاندارد اصل


https://microsoftlicense.com/sql-server--standard

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان