در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
درج آگهي در سايت رسانه تبلیغاتی آگهی ایران رايگان است و مسئوليت آن با آگهي دهنده مي‌باشد، با توجه به تعداد زياد آگهي در رسانه تبلیغاتی آگهی ایران، لطفا در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد.

رسانه تبلیغاتی آگهی ایران ، درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی و آگهی های ویژه

اکانت اکسچنج سرور 2016 استاندارد اورجینال , Exchange Server Standard 2019

اکانت اکسچنج سرور 2016 استاندارد اورجینال , Exchange Server Standard 2019

آگهی رایگان
  • کامپیوتر نرم افزار
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
  •    تهران تهران
  • 122 بازدید
  • قیمت : توافقی
• اکسچنج سرور (Exchange Server) سرویس ایمیل سرور مایکروسافت است که کاربرد آن تنها به ارسال و دریافت ایمیل محدود نمیشود, اکسچنج سرور اورجینال قابلیت های زیادی مانند ارسال و دریافت فاکس و صندوق صوتی, ذخیره سازی فایل ها, مخاطبین, تقویم شخصی و ... را دارد.
• اکسچنج سرور اورجینال تنها ایمیل سرور سازمانی است که میتواند در تمامی اندازه ها از سازمان های بزرگ با هزاران کاربر تا سازمان های کوچک با چند کاربر نیاز های سازمان را برطرف کند.
• اولین نسخه اکسچنج سرور با نام Exchange Server 4.0 در سال 1996 منتشر شد و آخرین نسخه آن سال 2019 به نام Exchange Server 2019 به بازار عرضه شد.

https://microsoftlicense.com/لایسنس-اکسچنج-سرور-اورجینال-Exchange-Server

• صندوق قانونی پیشرفته اکسچنج سرور به شما در انجام هرچه سریعتر امور سازمان در بستری امن کمک شایانی میکند.
• لایسنس آخرین نسخه اکسچنج سرور 2019 با قابلیت های جدید و کاربردی تازه ای آماده ارائه به سازمان ها است, از جمله ویژگی های این نسخه میتوان به سیستم های امنیتی پیشرفته تر, پشتیبانی از 48 هسته پردازنده, پشتیبانی از 256 گیگابایت حافظه RAM, استفاده از تکنولوژی جستجوگر Bing, اضافه شدن تکنولوژی SSD و ... اشاره کرد.
لایسنس اکسچنج سرور در دو ویرایش قابل ارائه است:
• ویرایش Enterprise: برای سازمان های بزرگ طراحی شده است و تا 100 عدد دیتابیس میل باکس را پشتیبانی میکند.
• ویرایش Standard: برای سازمان های کوچک و تا حدودی متوسط مناسب است و تا 5 عدد دیتابیس میل باکس را پشتیبانی میکند.


https://microsoftlicense.com/لایسنس-اکسچنج-سرور-اورجینال-Exchange-Server


مایکروسافت لایسنس اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اورجینال محصولات مایکروسافت در ایران, ارائه دهنده لایسنس نسخه های اکسچنج سرور (Exchange Server) با پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند.

https://microsoftlicense.com/لایسنس-اکسچنج-سرور-اورجینال-Exchange-Server

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.


کلمات کلیدی:
لایسنس اکسچنج سرور 2013 اینترپرایز , اکانت اکسچنج سرور 2016 استاندارد اورجینال , Exchange Server Standard 2019 خرید لایسنس اورجینال اکسچنج سرور 2013 اینترپرایز , لایسنس اکسچنج سرور 2016 استاندارد , اکانت اکسچنج سرور 2019 اینترپرایز اورجینال , Exchange Server ENTERPRISE 2013 , خرید لایسنس اورجینال اکسچنج سرور 2016 استاندارد



https://microsoftlicense.com/لایسنس-اکسچنج-سرور-اورجینال-Exchange-Server

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان