در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
درج آگهي در سايت رسانه تبلیغاتی آگهی ایران رايگان است و مسئوليت آن با آگهي دهنده مي‌باشد، با توجه به تعداد زياد آگهي در رسانه تبلیغاتی آگهی ایران، لطفا در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد.

رسانه تبلیغاتی آگهی ایران ، درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی و آگهی های ویژه

اعطای نمایندگی لکوایران

اعطای نمایندگی لکوایران

آگهی رایگان
  • آموزش خدمات آموزشی
  •  phone
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
  •    خراسان شمالی گرمه جاجرم
  • 98 بازدید
گـروه دانش بنیان لکو جـهت نیل به اهـداف مـزرعـه فـکـر و با بـهـره گـیری از مدرسـین ومدیرانی متعهد و حرفـه ای درسال ۱۳۹۱ تشـکیل گردید و تاکنون توانسته با عنایت پروردگار و اسـتقبال مردم عزیز،شعبات متعددی را در سراسر کشور عزیزمان افتتاح کند.کلیه فعالیت های مرکز بر پایه تئوری مزرعه فکر که همان ساختن باورهای دانش آموزان و تقویت روحیه ساختن و تلاش برای حل مسئله به روش های جذاب ، استوار می باشد.
گروه دانش بنیان لـکو در پی اهـداف خود که برپایه تعامل و همـکاری و همفـکری با دسـت اندرکاران،نخبگان و مدرسین علمی و آموزشی کشور می باشد،تلاش می کند در جـهت برنامه پیش بینی شـده کـه پیشـبرد و توسـعه پروژه های علمـی و پرورشی نخبگان و ایجاد بـستر مناسب برای رشـد،ایده پردازی و خلاقیت دانش آموزان است گام بردارد.
شرکت لکو ایران جهت اعطای نمایندگی در شهر های جاجرم و گرمه کنگاور از افراد جویای کار بدون پرداخت هزینه ای دعوت به عمل می آورد
09104880601

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان