در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
درج آگهي در سايت رسانه تبلیغاتی آگهی ایران رايگان است و مسئوليت آن با آگهي دهنده مي‌باشد، با توجه به تعداد زياد آگهي در رسانه تبلیغاتی آگهی ایران، لطفا در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد.

رسانه تبلیغاتی آگهی ایران ، درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی و آگهی های ویژه

شما هم میتوانید طراح سایت حرفه ای شوید - مشهد آموزشگاه «عامری»

شما هم میتوانید طراح سایت حرفه ای شوید - مشهد آموزشگاه «عامری»

آگهی رایگان
  • آموزش آموزش فنی و حرفه ای
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
  •    خراسان رضوی مشهد
  • 115 بازدید
آموزش طراحی سایت با برنامه ورد پرس (WordPress)

برگزاری دوره طراحی سایت با برنامه ورد پرس (WordPress) مطابق با استاندارد و
با ارائه گواهینامه رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای برتی خانم ها و آقایان

با شرکت در دوره آموزش طراحی وب آموزشگاه «عامری» (مشهد - قاسم آباد) شما می آموزید که به راحتی یک وبسایت برای خودتان طراحی کنید و با آن بتوانید به دنیای تجارت الکترونیک قدم بگذارید. آموختن طراحی سایت با وردپرس می تواند به روش های مختلفی برای شما درآمدزایی داشته باشد و باعث می شود که شما بتوانید در بخش های مختلفی شروع به کار کنید. برای دیگران سایت های متفاوت و فروشگاه اینترنتی بسازید و کسب درآمد کنید.

از جمله می توانید برای خودتان سایت بسازید و محصول،هنر یا خدمتی را بفروشید. همچنین می توانید برای دیگران وبسایت و فروشگاه مجازی طراحی کنید و از آنها بابت طراحی سایت و پشتیبانی پول دریافت کنید، وقتی طراحی سایت یاد بگیرید استخدام شما در شرکت های مختلفی راحت تر شکل می گیرد و حتی می توانید در آموزشگاه های مختلف این علم را به اشتراک بگذارید ضمن اینکه می شود روی سئو سایت و تولید محتوا نیز کار کرده و درآمد کسب کنید. در ضمن از هنرجویان دوره طراحی سایت یک سال پشتیبانی می شود. بدین صورت که در صورت قبول کار طراحی سایت توسط هنرجو و در صورت داشتن نیاز به کمک، ایشان مورد حمایت و پشتیبانی قرار می گیرند.


آدرس : مشهد ، قاسم آباد - بلوار ادیب نیشابوری (تقاطع ادیب اندیشه ) نبش ادیب 51 پلاک 507 – آموزشگاه عامری

شماره تماس : 09151232289 – 05136572256

آینده و شغل مناسب در آموزشگاه « عامری»

تگ : وردپرس , آموزش وردپرس , آموزشگاه در قاسم آباد , آموزشگاه عامری , طراحی سایت , آموزش طراحی سایت , طراحی سایت با وردپرس , آموزش طراحی سایت با وردپرس , wordpress – آموزش طراحی وب , طراحی وب , آموزش در مشهد , طراحی وب در مشهد , آموزش وردپرس , آموزش وردپرس در مشهد , آموزشگاه در قاسم آباد , آموزشگاه عامری , طراحی سایت , آموزشگاه فنی و حرفه ای در مشهد, طراحی سایت با وردپرس , آموزش طراحی سایت با وردپرس , wordpress – آموزش طراحی وب , طراحی وب در قاسم آباد , آموزش در مشهد , طراحی وب مشهد ,

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان