در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
درج آگهي در سايت رسانه تبلیغاتی آگهی ایران رايگان است و مسئوليت آن با آگهي دهنده مي‌باشد، با توجه به تعداد زياد آگهي در رسانه تبلیغاتی آگهی ایران، لطفا در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد.

رسانه تبلیغاتی آگهی ایران ، درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی و آگهی های ویژه

معرفی سایت خود در اینترنت

یکشنبه ۲ تیر ۹۸ روشهای تبلیغات
  • تصویر شماره  معرفی سایت خود در اینترنت

چگونه سایت خود را دراینترنت معرفی کنید.

هنگام وب گردی بی تردید متوجه تعداد انبوه آگهی نواری شکل موسوم به « بنر» (Banner) دربالای صفحات وب، پهلو یا حتی پایین آنها شده اید.

اکثر صاحبان این بنرها برای نصب آگهی خود پول پرداخته یا نوعی رابطه مبادله پایاپای برقرارکرده اند، تبلیغات یا بنر

درمقوله اصلی تبلیغات یا بنر عبارتنداز:

مبادله رایگان یا تبلیغات پولی.

سایتی که بنرشما را می پذیرد، تنها می تواند تضمین کند که مردم آگهی شما را خواهند دید، آنها نمی توانند تضمین کنند که همه آن را خواهند خواند و با کلیک کردن روی آن، وارد سایت شما خواهند شد، احتمال کلیک شدن روی بنرشما زمانی افزایش می یابد که آگهی شما به قدری تأثیرگذارباشد که مردم برای دیدن سایت شما انگیزه یابند، می توان این کار را از طریق ارایه اطلاعات یا محصولات ارزشمند جهت ترغیب بازدیدکننده به کلیک کردن روی بنرشما انجام داد، یا می توان بنر را جذاب تر یا جاندارتر ساخت تا بیننده تحریک شود به سراغ کالا یا خدمات شما بیاید.

میانگین کلیک کردن روی بنرها جهت ورورد به سایت 2تا5 درصد( شماربینندگان) است، بنابراین اگر بنرتبلیغاتی شما درسایتی پربیننده نظیرGoogle & Yahoo ، یا Amazon قرارگیرد، مشتریان بالقوه زیادی به دست خواهید آورد.

بنردرجستجوگرها

اجازه دهید این مقوله را با بنرهای تبلیغاتی پولی آغازکنیم، شما می توانید سایت و یا محصول خود را درجستجوگرهایی تبلیغ کنید که به شما امکان می دهند بخش های خاصی از مخاطبان پرشمارشان را هدف قراردهید، شما می توانید ذکر کنید بنرتان درمقوله خاصی نظیرتجارت، بازاریابی، مسافرت، ورزش، رادیو و تلویزیون، تولید، رایانه و غیره ظاهرگردد.

جستجوگرهای محبوبی همچونYahoo یا AltaVista ازشما بابت یک ماه به نمایش گذاشتن آگهی بین 2تا 5 هزاردلار درماه پول می گیرند، این رقم درمقایسه با هزینه چاپ آگهی دریک نشریه کوچک تجاری، کلان است، البته شما می توانید از طریق خدمات ویژه، قراردادهای مناسبی امضا کنید که بعداً به آنها خواهیم پرداخت.

اگرتعداد دفعه نمایش را افزایش دهید یا حتی قرارداد درازمدت تری ببندید، می توانید از تخفیف بیشتری برخوردار شوید.

سایت های پرترافیک یا خاص

اگرشما« بنر» خود را درسایت پرترافیکی مانند پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی CNN نصب کنید، بابت هرهزار کلیک، 15 تا 35 دلار باید بپردازید، درسایتCNN شما طیف وسیعتری از مخاطبان را جذب خواهید کرد، ولی آنها تخصصی نخواهند بود، چنانچه قصد دارید برای مخاطبان خاص، تبلیغات کنید، باید 35 تا 85 دلاربابت هر هزار کلیک بپردازید، مثلاً اگرشما یک آژآنس سیاحتی دارید، شاید به این فکر بیفتید که درAmazon.com درصفحات مربوط به سفرنامه هایش تبلیغ کنید.

تبادل رایگان پیوند(Link)

وقتی سایتی با محتوایی مشابه سایت خودتان می یابید، می توانید به گردانندۀ آن ای میل بفرستید و مؤدبانه تقاضا کنید که آیا حاضراست پیوند دو جانبه ای با سایت شما ایجاد نماید.

این روندی آهسته و جاری است، ولی زمانی که صرف می کنید، چه بسا بسیارارزشمند شود، برخی سایت های خدمات رسانی که معمولاً عضویت درآنها رایگان است، به شما امکان می دهند بین سایت خود وسایرپایگاه های اینترنتی دارای محتوای مشابه ارتباط برقرارسازید، شما می توانید آدرس های زیر را مورد بررسی قراردهید:

Link Exchange.com ـ یکی از قدیمی ترین سرویس های مبادله پیوند درشبکه جهانی اینترنت است، همچنین به شما امکان می دهد ازسایت های بزرگی همچون Yahoo مقدارکوچکی  فضای تبلیغات مثلاً یکصددلار برای هزارکلیک بخرید، این سرویس، شمارنسبتاٌ زیاد و فزاینده ای از اعضا دارد و روزانه بیش از 3 میلیون بنر را به نمایش می گذارد.

Clicktrade.com ـ به شما امکان می دهد با سایر سایت ها بده و بستان داشته باشید.

Smartclicks.com ـ    بنرهای رایگانی که سایرسایت ها را دراختیار شما می گذارد و متقابلاً بنرشما را به آنها می دهد.

Bannerswap.com ـ    سرویس رایگانی است که به شما به خاطرکلیک های ایجاد شده درسایت تان اعتبارمی دهد.

همچنین راه های دیگر برای تبلیغ اینترنتی وجود دارد، اینها عبارتند از:

محتوای اسپانسرشده

اگرچه مرزبین محتوا و تبلیغات، امروزه بسیارمخدوش شده، اما شاید برخی سایت ها به شما اجازه دهند که اسپانسربخشی از محتواشان شوید، مثلاً Netmechanic.com شاید به یک تعمیرگاه خودرو اجازه دهید که اسپانسر بخش آموزش « تون آپ » سایتش شود.

چت روم های دارای اسپانسر

شایدیک تولیدکننده غذاهای فرآوری شده، اسپانسر چت رومی دربارۀ آشپزی، دستورطبخ یا رستوران شود.

حمایت مالی ازخبرنامه

خبرنامه ها معمولاً برای مخاطبانی بسیار خاص و عموماً وفادار ارسال می شود و یکی از ارزانترین شیوه های تبلیغات دراینترنت است، نرخ ارسال آگهی به این شیوه، حدود 15 دلار است.

اگر آشنایی زیادی با اینترنت ندارید، به شما توصیه می کنیم که خودتان را به یک آژانس تبلیغاتی مستقل بسپارید که تخصصش تبلیغات دراینترنت است، زیرا حتی اگرمکان مناسبی برای آگهی خود بیابید، کماکان به تخصصی نیازداریدکه پیامتان را با فصاحت به مخاطبان انتقال دهد، مؤسسه تبلیغاتی می داند که چه چیزی مؤثراست و چه چیزی بی تأثیر، چگونه بهترین قراردادها را بست و چطورتأثیرگذارترین آگهی ها را تهیه کرد.

مبلغی که به این مؤسسات می پردازید، با گذشت زمان به صورت سود، به شما باز خواهد گشت.

از هرشیوه ای برای تبلیغ وب سایت خود استفاده کنید و بودجه تان هرچقدر باشد، تا وقتی که تبلیغات تأثیرگذاری برای هدایت ترافیک اینترنتی به سوی سایت تان تهیه نکنید، کلیه زحمات به هدر خواهد رفت، البته شیوه سنتی تبلیغ دررسانه غیراز آن لاین نیز، راه مؤثری است تا مردم با سایت شما آشنا شوند.

  ثبت آگهی رایگان