در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
درج آگهي در سايت رسانه تبلیغاتی آگهی ایران رايگان است و مسئوليت آن با آگهي دهنده مي‌باشد، با توجه به تعداد زياد آگهي در رسانه تبلیغاتی آگهی ایران، لطفا در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد.

رسانه تبلیغاتی آگهی ایران ، درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی و آگهی های ویژه

تبلیغات در وب

یکشنبه ۲ تیر ۹۸ روشهای تبلیغات
  • تصویر شماره تبلیغات در وب

تبلیغات در وب Web Advertising

آیا تا به حال تصور کرده اید که اگر بخواهید در تلویزیون 24 ساعته تبلیغ کنید چه مقدار باید بپردازید؟ یک برنامه مستقیم تلویزیونی 30 دقیقه ای در سراسر جهان بیش از یک میلیون دلار ارزش خواهد داشت که بستگی به ایستگاه تلویزیونی و تعداد تماشاچیان دارد.

از طریق شبکه جهانی اینترنت می توان قدم بزرگی در زمینه تبلیغات تجاری برداشت، با کمی تلاش و سرمایه گذاری کم، شما می توانید تجارت کوچک خود را جهانی کرده و در وب به فروش برسانید.

میلیونها نفر استفاده کننده از اینترنت هستند که تعداد آنان هر روزه رو به افزایش است، سخن این است که در قرن 21 راه تجارت برای هر شخصی از طریق آگهی در اینترنت ممکن است، مسئله مورد بحث چگونگی انجام این کار است که ما در زیر به آن اشاره می کنیم.

معرفی مؤثر

اولین کاری که باید انجام دهید بازکردن یک سایت اینترنتی و تماشای آن از نقطه نظر یک مشتری است، آیا از چیزهایی که می بینید لذت می برید؟ سؤال های زیادی هستند که شما باید از خودتان برای طراحی صفحه تان بپرسید، آیا محصولی که برای فروش گذاشته اید از نظر شما خرید آن آسان است؟

درمقایسه با دیگران جایگاه خود را چگونه درمی یابید؟

سایت شما چقدر علاقمندی دیگران را جلب می کند؟

اگر اولین بار است که این سایت را مطالعه می کنید، چقدر وقت صرف آن می کنید؟

ـ آیا مطالب شما راحت است؟

ـ آیا از نظر طبقه بندی و جستجو راحت است؟

ـ آیا مطالب جالب دیگری جز محصولات شما نیز درسایت موجودند؟

ـ آیا دوباره دوست دارید که سایتتان را ملاحظه کنید؟

توجه داشته باشید که مهم این نیست که تجارت شما چقدرکوچک است، در اینترنت شما می توانید به آن اندازه ای که دوست دارید بزرگ به نظر بیائید و این بستگی به ارائه و معرفی شما دارد.

حالا اجازه دهید که با رئوس مطالب صفحه اینترنتی شما آشنا شویم، ابتدا باید صفحات را به صورت ساده و قابل فهم بنویسید، هرچقدر زمینه را ساده تر انتخاب کنید بهتراست چون بیشتر مردم از زمینه های شلوغ فرار می کنند، هر چقدر می توانید آن را ساده نگه دارید نه تنها این مطالب توجه مردم را منحرف نمی کنند، بلکه باعث می شوند صفحات شما دیرتر در کامپیوتر پیدا می شوند و این خود از شمار تماشاکنندگان می کاهد، صفحات خود را جذاب درست کنید و از رنگ های متفاوت نیز استفاده نکنید، محصولات و سرویس خود را از بالا و جلو با تیره روشن ها نمایش دهید، از عوامل تحریک کنجکاوی استفاده کنید، حس کنجکاوی مردم را دست کم نگیرید، بعضی از اطلاعات را رایگان در اختیار آنها قرار دهید، توجه کنید که سایت شما برای هر شخصی مورد توجه قرارگیرد، همچنین این ایده خوبی است که همیشه خود را با رقبا مقایسه کنید و مطالب را به روز نگه دارید.

  ثبت آگهی رایگان