در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
درج آگهي در سايت رسانه تبلیغاتی آگهی ایران رايگان است و مسئوليت آن با آگهي دهنده مي‌باشد، با توجه به تعداد زياد آگهي در رسانه تبلیغاتی آگهی ایران، لطفا در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد.

رسانه تبلیغاتی آگهی ایران ، درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی و آگهی های ویژه

فروش آفیس 365 نسخه اصلی - فعال سازی قانونی آفیس 365 اصل - قیمت قانونی لایسنس آفیس 365 اورجینال

فروش آفیس 365 نسخه اصلی - فعال سازی قانونی آفیس 365 اصل - قیمت قانونی لایسنس آفیس 365 اورجینال

آگهی رایگان
  • کامپیوتر نرم افزار
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
  •    تهران تهران
  • 110 بازدید
  • قیمت : توافقی
• آفیس ۳۶۵ چیست ؟
آفیس ۳۶۵ برند مایکروسافت میباشد که به مجموعه ای از نرم افزارها و سرویس هایی که در قبال عضویت کاربر به ایشان ارائه می گردد، گفته می شود. آفیس ۳۶۵ اولین بار در سال ۲۰۱۱توسط مایکروسافت عرضه شد. آفیس ۳۶۵ و مجموعه نرم افزارها و سرویس های آن بر روی سرورهای قدرتمند مایکروسافت در چندین نقطه دنیا و تحت کلاد (Cloud) هاست و میزبانی می شود و مایکروسافت کاملترین سیستم های امنیتی و پشتیبانی را برای نگهداری از اطلاعات آفیس ۳۶۵ به کار گرفته است. برای استفاده از نرم افزارها و سرویس های آفیس ۳۶۵ میبایست نسبت به خرید اشتراک یا اکانت عضویت اقدام نمایید. این اشتراک ها به صورت ماهانه و یکساله توسط مایکروسافت ارائه می گردد.

https://microsoftlicense.com/fa/Office-365-Original-License-Key

• نرم افزارها و سرویس ها آفیس ۳۶۵
آفیس ۳۶۵ مشتمل بر چندین نرم افزار و سرویس می باشد که مایکروسافت هر چند وقت سرویس ها و نرم افزارهای جدیدی را به آن اضافه می کند. همه این سرویس ها از طریق کنترل پنل اختصاصی آفیس ۳۶۵ که به صورت آنلاین در اختیار کاربر قرار می گیرد، قابل مدیریت میباشد.

آفیس ۳۶۵ مشتمل بر چندین نرم افزار و سرویس می باشد عبارتند از :

o Mail یا Outlook
سرویس مدیریت ایمیل های شما در آفیس ۳۶۵ میباشد. شما میتوانید پس از تنظیم و راه اندازی Exchange در آفیس ۳۶۵ از قابلیت های ایمیل سازمانی که بر روی سرورهای مایکروسافت هاست می شود استفاده نمایید.

o Calendar
سرویس تقویم سازمانی می باشد که رویدادهای شما در سازمانتان را در محیط آفیس ۳۶۵ مدیریت می نماید.

o People
سرویس افراد یا سازمان شما میباشد. که لیست مخاطبان شما در داخل و خارج از سازمان را مدیریت میکند.

https://microsoftlicense.com/fa/Office-365-Original-License-Key

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی :
لایسنس آفیس 365 - نسخه قانونی آفیس 365 - ورژن اصلی آفیس 365 - آفیس 365 اصل - آفیس 365 اورجینال - آفیس 365 قانونی - اکسپایر شدن آفیس 365 - لایسنس آفیس 365 اصل - نسخه قانونی آفیس 365 - ورژن اصلی آفیس 365 اورجینال - جلوگیری از expire شدن آفیس 365 - خرید لایسنس آفیس 365 - خرید قانونی آفیس 365 original - خرید آفیس 365 اورجینال


https://microsoftlicense.com/fa/Office-365-Original-License-Key

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان