در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
درج آگهي در سايت رسانه تبلیغاتی آگهی ایران رايگان است و مسئوليت آن با آگهي دهنده مي‌باشد، با توجه به تعداد زياد آگهي در رسانه تبلیغاتی آگهی ایران، لطفا در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد.

رسانه تبلیغاتی آگهی ایران ، درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی و آگهی های ویژه

مزایای آفیس 2013 اصل - لایسنس آفیس 2013 اورجینال - مایکروسافت آفیس 2013 اصل

مزایای آفیس 2013 اصل - لایسنس آفیس 2013 اورجینال - مایکروسافت آفیس 2013 اصل

آگهی رایگان
  • کامپیوتر نرم افزار
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
  •    تهران تهران
  • 111 بازدید
  • قیمت : توافقی
مهمترین تغییر ایجاد شده در آفیس ۲۰۱۳ مربوط به نحوه دسترسی به فایل‌ها است. در این نسخه از آفیس، مایکروسافت به سمت سیستم‌ «اشتراک‌گیری» حرکت کرده و فایل‌های اداری شما را با اکانت Microsoft IDتان گره‌ زده است. به این‌ترتیب از طریق ابزارهای مختلف دسترسی به تنظیمات و فایل‌های آفیس ذخیره شده در فضای ابری اسکای درایو (SkyDrive) میسر می‌شود. این نسخه از آفیس با صفحه لمسی تبلت‌ها بهتر سازگار شده و فضای خالی بین موارد مختلف روی صفحه بیشتر شده تا کاربران راحت‌تر بتوانید از طریق ابزارهای مجهز به صفحه لمسی از آن استفاده کنند. در نرم‌افزارهای چون Word و Powerpoint نیز حالت خواندن (Read-Mode) اضافه شده است که در آن می‌توانید فایل یا پرزنتیشن مورد نظر خود را بصورت تمام صفحه مشاهده کنید و با حرکت انگشت برروی نمایشگر، صفحه‌های فایل مورد نظر خود را ورق بزنید.
مایکروسافت علاوه بر موارد ذکر شده، قابلیت‌های تازه و جذاب دیگری را نیز به آفیس اضافه کرده که از آن جمله می‌توان به امکان ویرایش فایل‌های PDF اشاره کرد.

https://microsoftlicense.com/fa/Office-2013-Original-License-Key

شما می‌توانید همان ریبون آشنای آفیس (نوار منوی بالای نرم‌افزارهای آفیس ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰) را در آفیس ۲۰۱۳ نیز داشته باشید. اگر ریبون را در آفیس ۲۰۱۳ فعال کنید احساس قربت نخواهید کرد. ریبون در گوشه پنجره نرم‌افزارهای مختلف Word, Excel, Outlook و دیگر ابزارهای آفیس وجود دارد و کاربر براحتی می‌تواند آن را فعال کند.
منوی استارت آفیس نیز شباهت زیادی به نسخه قبلی دارد اما دسترسی به اسناد و امکانات مختلف را ساده‌تر کرده است. مایکروسافت امکان لاگین کردن با Microsoft ID را از طریق گوشه سمت راست بالای صفحه میسر نموده است. شما می‌توانید اکانت خود را به Flicker یا LinkedIn متصل کنید و همچنین امکان ذخیره‌سازی فایل‌ها در فضای کلاد SkyDrive را نیز خواهید داشت. در آفیس ۲۰۱۳ همچون ویندوز ۸، امکان سفارشی‌کردن پس‌زمینه نوار ابزار وجود دارد.
رابط کاربری آفیس ۲۰۱۳ با صفحه‌های لمسی سازگار شده اما هنوز طراحی آن طوری نیست که به راحتی بتوان با تبلت یا ابزارهای مجهز به صفحه لمسی از آن استفاده کرد. لمس کردن منوهای ریبون مشکل است و اساسا هنوز برای استفاده آسان از آفیس ۲۰۱۳ نیازمند ماوس و کی‌برد هستید.

https://microsoftlicense.com/fa/Office-2013-Original-License-Key

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی:
مزایای آفیس 2013 اصل - لایسنس آفیس 2013 اورجینال - مایکروسافت آفیس 2013 اصل - فروش لایسنس آفیس 2013 - کرک قانونی آفیس 2013 اورجینال - خرید آنی آفیس 2013 اصل - آفیس 2013 اورجینال - قیمت آفیس 2013 اصل - خرید آفیس 2013 original - خرید آفیس 2013 نسخه اصلی


https://microsoftlicense.com/fa/Office-2013-Original-License-Key

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان