در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
درج آگهي در سايت رسانه تبلیغاتی آگهی ایران رايگان است و مسئوليت آن با آگهي دهنده مي‌باشد، با توجه به تعداد زياد آگهي در رسانه تبلیغاتی آگهی ایران، لطفا در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد.

رسانه تبلیغاتی آگهی ایران ، درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی و آگهی های ویژه

خرید ویندوز سرور 2022 اورجینال - مزایای ویندوز سرور 2022 - مایکروسافت ویندوز سرور 2022 اورجینال

خرید ویندوز سرور 2022 اورجینال - مزایای ویندوز سرور 2022 - مایکروسافت ویندوز سرور 2022 اورجینال

آگهی رایگان
  • کامپیوتر نرم افزار
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
  •    تهران تهران
  • 136 بازدید
  • قیمت : توافقی
ویندوز سرور معمولاً در سازمان‌های بزرگ و البته شبکه‌های کامپیوتری مورداستفاده قرار می‌گیرد. ویندوز سرور توانایی سرویس‌دهی به تعداد نامحدودی کلاینت را داراست. اما در نسخه 2022 آن چه تغییراتی ایجاد شده است.
بسیاری از ویژگی‌های جدید با سیستم Azure مایکروسافت گره‌خورده است که نشان می‌دهد مایکروسافت به دنبال سوق دادن کاربران به سیستم ابری خود است.

https://microsoftlicense.com/Windows-Server-2022-Original-License-Key

• امنیت چندلایه‌ای پیشرفته در ویندوز سرور 2022
البته که افزایش ضریب امنیت یک سیستم‌عامل تخصصی و مهم همچون ویندوز سرور 2022 یکی از ویژگی‌های اصلی این نسخه است. این سیستم‌عامل جدید با استفاده از برنامه TPM یا Trusted Platform Module نسخه 2.0 و System Guard می‌تواند امنیت سیستم‌عامل جدیدتان را در زمان راه‌اندازی بالا ببرد. همچنین ویژگی سرور هسته امن بر پایه مجازی‌سازی یا VBS همانند Credential Guard در کنار کد محافظت شده HyperVisor همگی در کنار هم می‌توانند تا از ورود بد افزارهای پیشرفته در سیستم جلوگیری کنند.
استفاده از پروتکل امن HTTPS و امنیت لایه Transport 1.3 به‌صورت پیش‌فرض نیز انتقال اطلاعات در سیستم‌عامل ویندوز سرور 2022 را امن‌تر خواهد کرد. همچنین کاربران امکان استفاده از سرور با رمزنگاری AES 256 با پشتیبانی از پروتکل SMB را در این نسخه از سیستم‌عامل خواهند داشت.


https://microsoftlicense.com/Windows-Server-2022-Original-License-Key

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.


کلمات کلیدی :
لایسنس قانونی ویندوز سرور 2022 - لایسنس ویندوز سرور 2022 اورجینال - لایسنس قانونی مایکروسافت ویندوز سرور 2022 اورجینال - خرید قانونی ویندوز سرور 2022 اصل - نسخه قانونی ویندوز سرور 2022 - لایسنس ویندوز سرور 2022 اورجینال - سریال قانونی ویندوز سرور 2022 اصل - لایسنس ویندوز سرور 2022 - قیمت ویندوز سرور 2022 - فروش ویندوز سرور 2022 اورجینال


https://microsoftlicense.com/Windows-Server-2022-Original-License-Key

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان