در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
درج آگهي در سايت رسانه تبلیغاتی آگهی ایران رايگان است و مسئوليت آن با آگهي دهنده مي‌باشد، با توجه به تعداد زياد آگهي در رسانه تبلیغاتی آگهی ایران، لطفا در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد.

رسانه تبلیغاتی آگهی ایران ، درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی و آگهی های ویژه

ویندوز سرور 2016 اصل - ویندوز سرور 2019 اورجینال - فروش ویندوز سرور 2022 - لایسنس ویندوز سرور 2022 اورجینال

ویندوز سرور 2016 اصل - ویندوز سرور 2019 اورجینال - فروش ویندوز سرور 2022 - لایسنس ویندوز سرور 2022 اورجینال

آگهی رایگان
  • کامپیوتر نرم افزار
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
  •    تهران تهران
  • 119 بازدید
  • قیمت : توافقی
کاربرد ویندوز سرور
ویندوز سرور به عنوان یکی از قدرتمندترین نسخه های ویندوز مایکروسافت برای کنترل بر شبکه، میزبانی وب و مدیریت دیتابیس مورد استفاده قرار می گیرد. ویندوز سرور دارای کاربردهای متفاوتی است که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.
• ایمیل سرور: این سرور برای ارسال و دریافت ایمیل به کار می رود
• دیتابیس سرور: از این سرور برای دسترسی به اطلاعات دیتابیس استفاده می شود
• وب سرور: ارائه خدمات و پشتیبانی از وب سایت
• DNS سرور: ارائه سرویس DNS
البته کاربرد ویندوز سرور، محدود به یک سرویس خاص نیست و شما همزمان هم می توانید همه این کارکردها را همزمان ارائه کنید. به دلیل همین ویژگی های منحصر به فرد است که این ویندوز به محبوب ترین سیستم عامل برای ارائه خدمات میزبانی وب تبدیل شده است.

https://microsoftlicense.com/لایسنس-ویندوز-سرور-اورجینال

ویژگی های ویندوز سرور
چند پردازنده بودن به صورت متقارن یکی از ویژگی های این سیستم عامل است. این ویژگی سبب می شود تا در دستگاه‌هایی با چند پردازنده، برنامه‌ها، سریع تر کار کنند.
Active Directory، یکی از ویژگی های اصلی این سیستم عامل است. این ویژپی موجب می شود به صورت اتوماتیک داده‌های کاربر، امنیت و منابع توزیع شده مدیریت بشوند. Active Directory همچنین امکان همکاری با سایر دایرکتوری‌ ها را نیز فراهم می‌کند.
Server Manager، نیز یکی از ویژگی هایی است که یک ابزار کلیدی برای مدیریت سرور و ایجاد تغییرات پیکربندی بر روی دستگاه‌های محلی و یا ریموت می باشد.
اولین بار ویندوز سرور 2000، Active Directory را معرفی کرد که اطلاعات مربوط به اشیاء شبکه برای مثال داده‌ها، سیستم‌ها و خدمات کاربر را ذخیره و مدیریت می‌کند. در نتیجه این سرویس این امکان را فراهم کرده است تا مدیران بتوانند وظایف و کارهای مختلف همچون رمزگذاری داده‌ها، دسترسی به اشتراک فایل و پیکربندی شبکه خصوصی مجازی را در رایانه‌های شبکه اجرایی کنند.

https://microsoftlicense.com/لایسنس-ویندوز-سرور-اورجینال

مایکروسافت لایسنس اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اورجینال محصولات مایکروسافت در ایران، ارائه دهنده نسخه های مختلف لایسنس ویندوز سرور 2022 ، لایسنس ویندوز سرور 2019 ، لایسنس ویندوز سرور 2016 ، لایسنس ویندوز سرور 2012 و لایسنس ویندوز سرور 2008 با پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشد.

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی:
لایسنس اورجینال ویندوز سرور 2012 - لایسنس اصلی ویندوز سرور 2022 - فروش لایسنس ویندوز سرور 2019 اورجینال - قیمت ویندوز سرور 2022 اصل - کد فعال سازی قانونی ویندوز سرور 2016 اورجینال - دانلود مایکروسافت ویندوز سرور 2022 اورجینال - لایسنس اصلی ویندوز سرور 2019 اصل - خرید لایسنس ویندوز سرور 2022


https://microsoftlicense.com/لایسنس-ویندوز-سرور-اورجینال

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان