در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
درج آگهي در سايت رسانه تبلیغاتی آگهی ایران رايگان است و مسئوليت آن با آگهي دهنده مي‌باشد، با توجه به تعداد زياد آگهي در رسانه تبلیغاتی آگهی ایران، لطفا در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد.

رسانه تبلیغاتی آگهی ایران ، درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی و آگهی های ویژه

خرید قانونی آفیس 2019 اصل - نسخه قانونی آفیس 2019 - ورژن معتبر آفیس 2019 اورجینال

خرید قانونی آفیس 2019 اصل - نسخه قانونی آفیس 2019 - ورژن معتبر آفیس 2019 اورجینال

آگهی رایگان
  • کامپیوتر نرم افزار
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
  •    تهران تهران
  • 115 بازدید
  • قیمت : توافقی
معرفی نرم‌افزار Microsoft Office 2019 و ویژگی‌های آن

در کنار تمامی ویژگی‌های جدیدی که برای دانلود آفیس ۲۰۱۹ ارائه شده است، شرکت ویژگی نوشتن با دست به صورت مجازی را برای تمامی اپلیکیشن‌های خودش ارائه کرده است. این ویژگی جدید در مورد موارد وایرلس است که با پن دیجیتالی امکان پذیر می‌شود. اثرات شیب و فشار مداد روی برنامه‌ها تاثیر می‌گذارند و کیفیت بالایی را در این زمینه شاهد هستیم.
همچنین، اکسل به عنوان قدرتمندترین ابزار تجزیه و تحلیل داده‌ها به همراه فرمول‌های جدید عرضه شده است و می‌توانید دیگر نمودارهای خود را در قالب Power BI ذخیره سازی کنید.
پاورپوینت دارای ویژگی‌های جدیدی شده است و می‌توانید اثرات زوم را به صورت بهتری در آن صورت دهید.

https://microsoftlicense.com/fa/Office-2019-Original-License-Key

اکثر این ویژگی‌ها برای تمامی کاربرانی که آفیس ۲۰۱۶ را تجربه کرده بودند، جدید هستند و تا کنون ندیده بوده‌اید. اما باید گفت که کاربران Office 365 ProPlus و مشترکین پولی اش، آنها را تجربه کرده بوده‌اند.
Microsoft Office Pro Plus 2019 2002 Build 12527.20242 Retail VL x86/x64 Win/Mac نام این نسخه از مجموعه محبوب و قدرتمند مایکروسافت آفیس است که تقریبا پس از گذشت 3 سال از زمان عرضه آفیس 2016 منتشر می‌شود.
مایکروسافت آفیس، یک مجموعه اداری بسیار گسترده متشکل از انواع ابزارهای کاربردی است که اولین نشانه‌ها از تولد آن، به سال 1989 میلادی باز می‌گردد. به بیان دقیق‌تر می‌توان گفت، این مجموعه بیش از 20 سال قدمت داشته و اکنون که نسخه 2019 آن عرضه می‌شود، می‌توان آن را به عنوان یک ابزار بی‌ رقیب در زمینه نرم‌افزارهای اداری، مدیریت اسناد و … به شمار آورد.
از محبوب‌‌ترین ابزارهای موجود در مجموعه Office می‌توان به Microsoft Word, Microsoft Excel Microsoft PowerPoint اشاره کرد. اولین نسخه رسمی از مجموعه آفیس نیز صرفاً شامل همین ابزارها بود.

https://microsoftlicense.com/fa/Office-2019-Original-License-Key

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی :
خرید قانونی آفیس 2019 - فروش لایسنس آفیس 2019 - قیمت نسخه قانونی آفیس 2019 - فعالسازی آفیس 2019 اصل - قیمت آفیس 2019 اورجینال - کد فعال سازی قانونی آفیس 2019 - کد فعال سازی اصلی آفیس 2019 اورجینال - لایسنس آفیس 2019 اصل - لایسنس قانونی آفیس 2019 اورجینال


https://microsoftlicense.com/fa/Office-2019-Original-License-Key
https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس%20آفیس%202019%20-%20آفیس%202019%20اورجینال
https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس%20Office%20Pro%20Plus%202019%20MSDN%20اورجینال

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان