در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
درج آگهي در سايت رسانه تبلیغاتی آگهی ایران رايگان است و مسئوليت آن با آگهي دهنده مي‌باشد، با توجه به تعداد زياد آگهي در رسانه تبلیغاتی آگهی ایران، لطفا در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد.

رسانه تبلیغاتی آگهی ایران ، درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی و آگهی های ویژه

لایسنس ویندوز سرور 2022 اصل - لایسنس قانونی ویندوز سرور 2022 اورجینال - خرید ویندوز سرور 2022 اورجینال

لایسنس ویندوز سرور 2022 اصل - لایسنس قانونی ویندوز سرور 2022 اورجینال - خرید ویندوز سرور 2022 اورجینال

آگهی رایگان
  • کامپیوتر نرم افزار
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
  •    تهران تهران
  • 127 بازدید
  • قیمت : توافقی
• قابلیت‌های Azure در ویندوز سرور 2022
مایکروسافت با معرفی سیستم ابری خود یا همان Azure و قراردادن ویژگی‌های متعدد آن در ویندوز سرور و البته ویندوز کلاینت مشخصاً تلاش بر افزایش ضریب نفوذ این سیستم در میان کاربران دارد. ویندوز سرور 2022 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ویژگی‌های بسیاری از Azure در آن قرار گرفته است.
دو ویژگی Azure Arc و Storage Migration Service از کاربردی‌ترین ویژگی‌هایی هستند که در این نسخه از ویندوز سرور قرار گرفته‌اند. Azure Arc این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که کاربر در هر زمان و مکانی به‌وسیله اتصال به Azure بتواند به ابزارهای مدیریتی همچون Azure Monitor, Azure Piolicy و Azure Defender برای تمامی سرورهای خود استفاده نماید.
بهبود سیستم Windows Admin Center نیز باعث شده است تا امکان فعال‌سازی قابلیت‌هایی همچون Azure Arc تنها با چند کلیک امکان‌پذیر باشد. این سیستم‌عامل جدید امکان اتصال یکپارچه فایل‌های سرور و ارسال آنها به سرورهای Azure را نیز دارد. باتوجه‌به استفاده از سرویس Storage Migration امکان انتقال داده‌ها به سرورها و کلاینت‌ها در حداقل زمان و حداکثر سرعت امکان‌پذیر شده است.

https://microsoftlicense.com/Windows-Server-2022-Original-License-Key

مایکروسافت با معرفی ویندوز سرور 2022 توانست نشان دهد که همچنان در زمینه سیستم‌عامل حرف اول را میزند. همچون دیگر نسخه‌های سیستم‌عامل ویندوز سرور، نسخه 2022 این ویندوز نیز توانسته با افزایش امنیت و پشتیبانی از ویژگی‌های جدید ابری مایکروسافت بسیاری از مدیران شبکه را وادار به ارتقا به این سیستم‌عامل کند. تجربه نشان داده است که استفاده از آخرین سیستم‌عامل موجود علاوه بر افزایش امنیت می‌تواند سرعت انجام تغییرات و دستورات را نیز افزایش دهد. این موضوع خود به‌تنهایی می‌تواند تنها دلیل ارتقا به نسخه 2022 سیستم‌عامل ویندوز 2022 باشد.



https://microsoftlicense.com/Windows-Server-2022-Original-License-Key

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.


کلمات کلیدی :
ویندوز سرور 2022 اورجینال - لایسنس ویندوز سرور 2022 اصل - لایسنس قانونی ویندوز سرور 2022 اورجینال - خرید ویندوز سرور 2022 اورجینال - فروش قانونی ویندوز سرور 2022 - لایسنس ویندوز سرور 2022 اورجینال - لایسنس ویندوز سرور 2022 اصلی - لایسنس اصلی ویندوز سرور 2022 اورجینال - لایسنس اورجینال ویندوز سرور 2022


https://microsoftlicense.com/Windows-Server-2022-Original-License-Key

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان