در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
درج آگهي در سايت رسانه تبلیغاتی آگهی ایران رايگان است و مسئوليت آن با آگهي دهنده مي‌باشد، با توجه به تعداد زياد آگهي در رسانه تبلیغاتی آگهی ایران، لطفا در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد.

رسانه تبلیغاتی آگهی ایران ، درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی و آگهی های ویژه

لایسنس ترمینال سرویس 2022 - Terminal Service 2022 - Remote Desktop License 2022

لایسنس ترمینال سرویس 2022 - Terminal Service 2022 - Remote Desktop License 2022

آگهی رایگان
  • کامپیوتر نرم افزار
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
  •    تهران تهران
  • 130 بازدید
  • قیمت : توافقی
در ویندوز های سرور مایکروسافت, چنانچه کاربران بخواهند از یک سیستم عامل سرور بیش از یک سشن (اتصال ریموت) بگیرند( بیش از یک نفر بخواهند به صورت ریموت به یک سیستم عامل سرور متصل شوند) نیاز است که برای هر نفر یک لایسنس ترمینال سرویس یا – Remote Desktop Services Client Access License – تهیه شود که به اختصار به آن CAL میگویند.

در ویندوزهای سرور مایکروسافت اعم از ویندوز سرور Windows 2019 از Remote Desktop Services برای اتصال کاربران به سرور و یا برنامه نصب شده بر روی سرور, از راه دور و خارج از مجموعه و شرکت استفاده می شود.
پس از فعال سازی ترمینال سرویس یا ریموت دسکتاپ, این سرویس ظرف یک بازه 120 بصورت رایگان و بدون محدودیت تعداد کاربر می تواند مورد استفاده قرار بگیرد ولی پس از گذشت 120 روز باید لایسنس (License) یا مجوز استفاده آن را نیز به صورت جداگانه تهیه گردد. به این مجوزهای استفاده Remote Desktop Services Client Access License یا به اختصار RDS-CAL می گویند.

https://microsoftlicense.com/لایسنس%20ترمینال%20سرویس%20(Terminal%20Service)%20-%20لایسنس%20ریموت%20دسکتاپ%20اورجینال

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی:
خرید لایسنس ترمینال سرویس, لایسنس ترمینال سرور 2022, فعالسازی Role ریموت دسکتاپ 2022, لایسنس قانونی ریموت دسکتاپ 2022 اورجینال, Windows Server Remote Desktop Services License, خرید لایسنس ترمینال سرویس, لایسنس ترمینال سرور, فعالسازی Role ریموت دسکتاپ, لایسنس قانونی ریموت دسکتاپ اورجینال, Windows Server Remote Desktop Services License



https://microsoftlicense.com/لایسنس%20ترمینال%20سرویس%20(Terminal%20Service)%20-%20لایسنس%20ریموت%20دسکتاپ%20اورجینال

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان